„Еј, можам ли да прашам нешто?“ – Апсолутно! Нема прашање кое е премало или небитно за нас. Понекогаш дури и наједноставните прашања се најважни за подобрување на квалитетот на животот во вашата зграда. Без разлика дали се прашувате за тоа кога ќе се направи следното чистење или како да се организира подобра комуникација меѓу станарите, ние сме тука за вас.
Во Ул. Моето Маало, веруваме дека добрата комуникација е основа за успешна и хармонична заедница. Затоа, не дозволувајте да ве мачи нешто или да се сомневате дали треба да прашате. Секој станар има право да изрази своето мислење и да постави прашање поврзано со неговата зграда. Сите станари поеднакво имаат глас и право при донесувањето важни одлуки за зградата. Вашите прашања и грижи се наши приоритети.
Никој не може да ви наметне ставови или одлуки за вашите пари што ги плаќате. Ние сме тука да ја слушаме и разбереме вашата перспектива, да ви обезбедиме транспарентност и да работиме заедно на решавање на сите предизвици. Со Ул. Моето Маало, вашиот глас ќе биде слушнат, вашите потреби ќе бидат разгледани, а вашите грижи ќе бидат решавани со внимание и професионализам.